کلاهه

Never give up on anything.Go over,go under,go around,or go through.But never give up.

دائم برف
سه‌شنبه ٢٧ فروردین ۱۳۸٧

تاریخ اجرا : 18و17-12-86

دانم برف

قلل قزل ارسلان و دائم برف ، دو قله زیبا و سرسخت خط الراس الوند هستند که دائم برف
با ارتفاع 3450 متر از سمت جنوب بوسیله یک یال بلند به گردنه کلاغ لان و قله کلاغ لان و از
سمت شمال غربی گردنه قزل ارسلان و قله قزل ارسلان منتهی می گردد و نیز قله قزل ارسلان از سمت جنوب شرقی به قله دائم برف و از سمت شمال غربی به قله کرگز با ارتفاع 3100 منتهی می گردد.
قزل ارسلان قله ای زیبا و با عظمت است که در بین کوهنوردان همدانی به کی 2 شهرت دارد و دائم برف و کلاغ لان با آن سوزنی های قشنگی !!! که دارد می تواند برنامه جالب و متفاوتی باشد که متاسفانه همه از کوه های همدان الوند را می شناسند و کمتر با قلل دیگر توجه شده است.تصمیم گرفته بودیم که حتما اجراش کنیم و میثم با تجربه ای که در صعود های زمستانی  همدان داشت تعطیلات نیمه دوم اسفند را از نظر زمانی برای صعود مناسب می دانست.
زمان بندی که برای برنامه در نظر داشتیم اینگونه بود :
روز اول حرکت از همدان به سمت روستای برفین که پای صعود است ،صعود دائم برف و فرود تا گردنه قزل ارسلان و برقراری کمپ.
روز دوم صعود قزل ارسلان که با توجه به وضعیت هوایی قرار بر این بود که یکی از دو مسیر دهلیز یا تیغه را انتخاب کنیم .

تمامی وسایل و تجهیزات فنی را که برای یک صعود کاملا کلاسیک نیاز داشتیم تهیه کرده بودیم و چهارشنبه ساعت 5 عصر از تهران به سمت همدان حرکت کردیم.

ادامه دارد....

کلمات کلیدی: دائم برف ،کلمات کلیدی: قزل ارسلان ،کلمات کلیدی: برفین،همدان،الوند ،کلمات کلیدی: کلاغ لان ،کرگز